Saturday, November 24, 2007

爷爷,想念你!!

不知道为什么,那天当我经过增江时,就想起爷爷!!不过,朋友们,不用担心,爷爷永远在我心!!我会坚强的!!在这49天,我会吃素,但不能适应的是妈不给我穿红衣。要我穿素色/黑色/单调的颜色!!!

加油喔!!

最近读书压力很大!!老师们的消息可真灵通!!一个人知道的事,不到半秒全部老师都会知道!!老师们交换消息的速度还真快!!不知道我在说什么??就是我的 physic tutorial 老师,告诉我的 physic lab 老师我 physic mock unit 1 和 2 考到不好!!现在我很害怕!!不好的定义??我 STATS 考 88,我老师说很低!!我姐说如果那叫低,其他叫什么??不过,我也不知道。心想至少会拿个 A 吧!!但现在不敢去想!!因为有一次蛮大期望。但过后并不是那么理想,让我伤心了一整天!!希望派考卷那天,会有开心的消息吧!!

2 comments:

Anonymous said...

may ur grandpa rest in peace. maybe ur grandpa can become good frens with mua grandpa and always bless us to a be successful person and they'll be proud of a good lawyer like me and a good pilot as u. amitabha although i think i need to retake also even in a levels. yelling but nvm since i have 2 months of holidays b4 d stupid results coming out. so u must work hard also. and i miss youshenshendu suddenly! haha XD

Ivy Yap said...

hey lu ying.
miss you always.
so sorry that i cant come to all those meetings....
m
ay all the peace be with your grand dad.
hope all the best for you too
2 days dint sleep enough. tired. cant type much...