Monday, April 6, 2009

还不能接受

二姨就这样离开我们了。其实一开始我没那么伤心,因为我根本没完全接受这事实。我一直认为,二姨会没事的,她会起来的。直到昨天封棺时,我才清楚知道,二姨真的离开了。她真的走了!
今天早上,当我驾着车时,突然想起二姨。眼眶突然湿湿的。心里有一股莫明的感伤。我知道妈妈很伤心。她失去了姐姐。这几天她都在哭。虽然我知道她有时候很想忍着,但她难免有些接受不了。连我也接受不了。何况是妈?那是她最亲的姐姐。妈和二姨的感情最好了。这件事情也太突然了。
二姨的离去,是改变不了的事实。但我希望二姨在天之灵能开开心心,保佑大家,不要再让这些不开心的事再发生了。。。

尝试接受当中 ...

5 comments:

lazy doggie said...

gambateh gal..go out more often to do sth tat will make u forget bout it :)

Valerie Tham said...

hey, sorry to have heard of what have happen.

Stay strong.

hYpEr@cTivE said...

hey.. thanks girls!!
i'm ok here..
go out wif u guys when i m free la.. then continue wif our endless topics ya!!

luv u gals...

Katherine Lee said...

Oh stupid blogspot, the blogroll is just too slow until today only i got to see all ur updates -__-"

mhmm, sorry to hear that. my condolence. may she rest in peace. stay strong :)

p/s in order to ease ur pain, i guess u shud belanja us makan mcD ice-cream because u got ur salary already! hmph! :b smile :)

hYpEr@cTivE said...

OH.. u think i ll kena con by u??
wahaha... if u wanna ease my pain.. then u should belanja me ice cream lo.. =p